Nieuws

29-01-2020 om 17:14
Met een stevige ‘Natuur in je buurt’ subsidie van €144.605,59 van Natuur en Bos van de Vlaamse Overheid gaat de gemeente samen met Regionaal Landschap Pajottenland & Zennevallei werk maken van de herinrichting van deze natuurparel aan de oevers van de Mark.
21-01-2020 om 10:13
Vanaf 2020 is het voor de burgers mogelijk om met hun identiteitskaart via het elektronische loket van Mijn Dossier, toegang te krijgen tot hun akten van de burgerlijke stand, op dezelfde manier als voor de bevolkingsattesten.
13-01-2020 om 16:48
Een kadastraal uittreksel aanvragen via MyMinfin is veel goedkoper dan een aanvraag via het papieren formulier. Bovendien verloopt de verwerking ervan sneller.

100% OP AFSPRAAK

We hechten veel belang aan de veiligheid en gezondheid van al onze inwoners. Daarom vragen wij om enkel op afspraak langs te komen, zolang de strikte maatregelen gelden.

Voor een afspraak contacteer je ons telefonisch (T 054 89 04 00 (gemeentehuis) / T 054 89 04 70 (sociaal huis)) en voor andere vragen kan je ook via mail (info@galmaarden.be) bij ons terecht. Akten en attesten kan je ook aanvragen via ons e-loket. Ook adreswijzigingen kan je digitaal doorgeven. Blijf zoveel mogelijk thuis, zorg voor jezelf en de anderen.

Bedankt voor jullie begrip!

#samentegencorona

 


© Gemeente Galmaarden - Marktplein 17, 1570 Galmaarden - T 054 89 04 00 - info@galmaarden.be - Facebook - OND 0207.508.338
Sociaal Huis - Marktplein 19, 1570 Galmaarden - T054 89 04 70 - sociaalhuis@galmaarden.be

[ Powered by The eForum Factory ]